W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

57/24

RSS
Zarządzenie nr: 57/24
Wydane przez: Wójta Gminy Nowa Ruda
Z dnia: 19.02.2024
W sprawie: zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu Pracy Urzędu Gminy Nowa Ruda
Status: Obowiązujące

Załączniki:

zarzadzenie nr 57_24.pdf
pdf, 168.78 kB
Opublikował w BIP: Aneta Witkowska
Data opublikowania: 22.02.2024 11:59
Liczba pobrań: 23
zarzadzenie nr 57_24.odt
doc, 8.69 kB
Opublikował w BIP: Aneta Witkowska
Data opublikowania: 22.02.2024 11:59
Liczba pobrań: 18
Podmiot udostępniający: Maria Wojcińska
Odpowiedzialny za treść: Maria Wojcińska
Wytworzył: Wójta Gminy Nowa Ruda
Data wytworzenia: 19.02.2024
Opublikował w BIP: Aneta Witkowska
Data opublikowania: 22.02.2024 12:12
Liczba wyświetleń: 21

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.