W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Zmiana decyzji o warunkach zabudowy

Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
Referat Rozwoju, Promocji i Zagospodarowania Przestrzennego
Urząd Gminy Nowa Ruda
ul. Niepodległości 2
57-400 Nowa Ruda
tel. 74 872 09 28
przyjmowanie wniosków i podań :
-  Sekretariat Urzędu Gminy Nowa Ruda, ul. Nieodległości 2,
-  Biuro Obsługi Mieszkańców, ul. Niepodległości 4,
wydawanie dokumentów - Referat Inwestycji i Zagospodarowania Przestrzennego ul. Niepodległości 1 pokój nr 1
Kto może wystąpić z wnioskiem / zainicjować sprawę:
Wnioskodawcą może być strona, na rzecz której została wydana decyzja o warunkach zabudowy. Wnioskodawca może działać przez pełnomocnika
Godziny przyjmowania klientów:
przyjmowanie korespondencji i wydawanie dokumentów:
- poniedziałek, środa, czwartek w godzinach od 7.30 do 15.30
- wtorek w godzinach od 7.30  do 16.30
- piątek w godzinach od 7.30 do 14.30
godziny otwarcia kasy:
- codziennie w godzinach 8.00-13.00
Uwagi:
Zmiana decyzji o warunkach zabudowy możliwa jest po uzyskaniu zgody wszystkich stron postępowania.
Wniosek o zmianę decyzji o warunkach zabudowy, zmierzający do zmiany rodzaju obiektu budowlanego wykracza poza granice sprawy administracyjnej rozstrzygniętej pierwotną decyzją. W takim przypadku należy wystąpić o nową decyzję o warunkach zabudowy.
Dodatkowe czynności - powiązane procedury:
Wpłata należnej opłaty skarbowej.
Opłaty:
Wysokość opłaty skarbowej wynosi:
za zmianę decyzji o ustaleniu warunków zabudowy - 10 zł,
za pełnomocnictwo - 17 zł.
Dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej należy załączyć do wniosku.
Opłatę skarbową należną gminie można uiszczać:
bezgotówkowo na rachunek bankowy: Gospodarczy Bank Spółdzielczy Radków z/s w Nowej Rudzie;  numer rachunku: 73 9536 0001 3001 0006 7351 0001,
w Kasie Urzędu Gminy, ul. Niepodległości 4.
Termin i sposób załatwienia sprawy:
Wydanie decyzji następuje średnio w ciągu miesiąca, sprawy szczególnie skomplikowane w ciągu 2 miesięcy, licząc od dnia dostarczenia wniosku z kompletem materiałów.
Tryb odwoławczy:
Stronom przysługuje odwołanie od decyzji, które można składać do Samorządowego  Kolegium Odwoławczego w Wałbrzychu za pośrednictwem organu, który wydał decyzję, w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. O planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1945),
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 2096),
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. O opłacie skarbowej (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1044 ze zm.).
Wymagane wnioski i dokumenty do wglądu:
Wypełniony wniosek o zmianę decyzji o ustalenie warunków zabudowy wraz z załącznikami - do pobrania poniżej lub w Urzędzie Gminy Nowa Ruda w Referacie Inwestycji i Zagospodarowania Przestrzennego ul. Niepodległości 1 pok. nr 1.
Lista załączników do wniosku:
Zgoda wszystkich stron postępowania na zmianę decyzji,
Pełnomocnictwo udzielone osobie fizycznej działającej w imieniu wnioskodawcy.
Dowód zapłaty opłaty skarbowej,
W przypadku wniosku składanego przez osobę prawną proszę podać numer z ,,Rejestru Przedsiębiorców" Krajowego Rejestru Sądowego.

Wniosek do pobrania  - wniosek o zmianie decyzji.pdf

Załączniki:

wniosek o zmianie decyzji.pdf
pdf, 67.21 kB
Opublikował w BIP: Aneta Witkowska
Data opublikowania: 08.10.2020 09:38
Liczba pobrań: 42
Wytworzył: Paweł Jakubiak
Data wytworzenia: 18.12.2018
Opublikował w BIP: Aneta Witkowska
Data opublikowania: 18.12.2018 15:25
Ostatnio zaktualizował: Aneta Witkowska
Data ostatniej aktualizacji: 08.10.2020 09:27
Liczba wyświetleń: 11
Drukuj Zapisz do PDF