Wymeldowanie z pobytu stałego
RSSWymagane dokumenty
1. dokument stwierdzający tożsamość
2. Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego - druk.PDF
Miejsce złożenia dokumentów
Urząd Gminy Nowa Ruda
ul. Niepodległości 4
Biuro Obsługi Mieszkańców
Referat Organizacyjny, Spraw Obywatelskich i Obrony Cywilnej
Główny specjalista ds. wojskowych i dowodów osobistych - Elżbieta Tyszka
Główny specjalista ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych - Anna Juszczak
(74) 872 0919
Termin załatwienia sprawy
Wymeldowanie z pobytu stałego następuje bezzwłocznie po okazaniu wszystkich potrzebnych dokumentów i poprawnie wypełnionego wniosku.
Wymeldowanie z pobytu stałego dokonuje się osobiście.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 24 września 2010 roku o ewidencji ludności (Dz. U. z 2024 r., poz. 736 z późn. zm.)
| Wytworzył: | Anna Juszczak |
|---|---|
| Data wytworzenia: | 19.07.2016 |
| Opublikował w BIP: | Aneta Witkowska |
| Data opublikowania: | 19.07.2016 09:03 |
| Ostatnio zaktualizował: | Aneta Witkowska |
| Data ostatniej aktualizacji: | 14.02.2025 12:10 |
| Liczba wyświetleń: | 64 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.