W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

24/25

RSS
Zarządzenie nr: 24/25
Wydane przez: Wójta Gminy Nowa Ruda
Z dnia: 15.01.2025
W sprawie: wprowadzenia zmian do Regulaminu udzielania przez Gminę Nowa Ruda zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130.000 złotych
Status: Obowiązujące

Załączniki:

Zarzadzenie nr 24_25.pdf
pdf, 157.00 kB
Opublikował w BIP: Aneta Witkowska
Data opublikowania: 15.01.2025 15:40
Liczba pobrań: 11
Zarzadzenie nr 24_25.docx
doc, 17.66 kB
Opublikował w BIP: Aneta Witkowska
Data opublikowania: 15.01.2025 15:40
Liczba pobrań: 12
Podmiot udostępniający: Maria wojcińska
Odpowiedzialny za treść: Maria wojcińska
Wytworzył: Wójta Gminy Nowa Ruda
Data wytworzenia: 15.01.2025
Opublikował w BIP: Aneta Witkowska
Data opublikowania: 15.01.2025 15:41
Liczba wyświetleń: 22

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.