Strona główna

Strona główna

INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI SKORZYSTANIA Z POMOCY FINANSOWEJ W RAMACH USUWANIA SKUTKÓW KLĘSK ŻYWIOŁOWYCH

Wójt Gminy informuje, że wszystkie osoby poszkodowane w ramach powodzi, mogą ubiegać się o pomoc finansową w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych.
Wnioski o udzielenie pomocy doraźnej w wysokości maksymalnie 8 tys. zł powinny być kierowane do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej (ul. Niepodległości 2). Wniosek nie wymaga złożenia go na specjalnym druku – należy wnieść własne podanie z opisem strat. Następnie pracownicy GOPS przeprowadzą wywiad środowiskowy.
Termin na złożenie wniosku upływa  15 marca 2025 r.
Pomoc może być przyznana każdemu, niezależnie od kryterium dochodowego.
Dla kogo przeznaczona jest pomoc? Dla rodzin lub osób samotnie gospodarujących, które poniosły szkodę w wyniku powodzi.
Pomoc doraźna w gospodarstwach domowych (w budynkach mieszkalnych, w podstawowym wyposażeniu gospodarstw domowych) przysługuje, jeśli ww. osoby znalazły się w szczególnie trudnej sytuacji życiowej, w której nie mogą zaspokoić niezbędnych potrzeb bytowych w oparciu o posiadane środki własne.

Mieszkańcy mogą się ubiegać również o zasiłek powodziowy w wysokości maksymalnie 2 tys zł. Pomoc jest przeznaczona dla rodzin lub osób samotnie gospodarujących, które poniosły szkodę w wyniku powodzi, w celu zaspokojenia niezbędnej potrzeby bytowej.
Wnioski – NA ZAŁĄCZONYM DRUKU – składa się do Urzędu Gminy Nowa Ruda (Punkt Obsługi Mieszkańców, ul. Niepodległości 4). Informacji udziela Sekretarz Gminy - pokój nr 15 w budynku przy ul. Niepodległości 2.

Pomoc może być przyznana każdemu, niezależnie od kryterium dochodowego.

Wniosek o zasiłek powodziowy.docx (23kB) word


Powiatowy Urząd Pracy rozpoczyna pomoc dla przedsiębiorców poszkodowanych przez powódź we wrześniu 2024 r.
informacjapomoc



Ważna informacja dla Rolników poszkodowanych podczas powodzi na terenach objętych stanem klęski żywiołowej

informacja dla gmin.pdf (232kB) pdf
komunikat październik 2024.pdf (322kB) pdf


Pismo Państwowego Inspektoratu Weterynarii w Kłodzku z/s w Bystrzycy Kłodzkiej nr PIWet.074.28.2024 z dnia 26.09.2024 r. dotyczące braku potrzeby szczepienia zwierząt po powodzi
Pismo PIW.pdf (317kB) pdf

Apel Głównego Lekarza Weterynarii do podmiotów objętych nadzorem Inspekcji Weterynaryjnej na terenach objętych stanem klęski żywiołowej
Apel Głównego Lekarza Weterynarii.pdf (470kB) pdf



Informacja Wójta Gminy Nowa Ruda o wyniku II przetargu nieograniczonego na sprzedaż samochodu pożarniczego marki Jelcz 5 o nr rejestracyjnym DKL X998
informacja.pdf (49kB) pdf



Obwieszczenie - wszczęcie postępowania administracyjnego Polska Spółka Gazownictwa
Obwieszczenie.pdf (77kB) pdf




Informacji o rozpoczęciu realizacji projektu partnerskiego pn. „Transformacja energetyczna budynków mieszkalnych w celu ograniczenia niskiej emisji w obszarze ZIT WOF – projekt partnerski
informacja o przystąpieniu do projektu.docx (13kB) word

Uwaga! 

Unieważnienie naboru wniosków o udzielenie grantów na

gruntową termomodernizację budynków mieszkalnych

unieważnienie.docx (16kB) word




Zawiadomienie Wójta Gminy Nowa Ruda nr ITOŚ.4123.4.2024.MCh z dnia 16.04.2024 r. o zamiarze włączenia karty adresowej zabytku do Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy Nowa Ruda
Zawiadomienie Wójta Gminy Nowa Ruda nr ITOŚ.4123.4.2024.MCh z dnia 16.04.2024 r. o zamiarze włączenia karty adresowej zabytku do Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy Nowa Ruda.docx (18kB) word




Wniosek oraz procedura podłączenia nieruchomości do 

sieci kanalizacyjnej w Jugowie

Zlecenie.odt (14kB) plik

procedura(2)(3).docx (12kB) word


Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o.

w Nowej Rudzie informuje, że

od dnia 19.02.2024r. istnieje możliwość włączania

użytkowników do nowo wybudowanej sieci kanalizacyjnej 

w miejscowości Jugów

ogłoszenie o możliwości przyłączania-pdf.pdf (120kB) pdf




Zbiorcze zestawienie punktów dystrybucji tabletek jodku potasu
na obszarze Gminy Nowa Ruda oraz informacja o dawkowaniu

zbiorcze zestawienie.docx (11kB) word
dawkowanie jodku potasu.pdf (97kB) pdf






Zdjęcie



URZĄD GMINY NOWA RUDA  

ul. Niepodległości 2
57-400 Nowa Ruda

tel: (+48-74) 872 0900
tel: (+48-74) 872 0901
fax: (+48-74) 872 5083
e-mail sekretariat@gmina.nowaruda.pl


Urząd Gminy Nowa Ruda                                Gmina Nowa Ruda

      NIP:  885-10-02-747                                   NIP:  885-15-34-651
        REGON:   000536580                                REGON:   890718142


WÓJT GMINY NOWA RUDA PRZYJMUJE INTERESANTÓW W SPRAWIE SKARG I WNIOSKÓW WE WTORKI W GODZINACH 11.30 - 16.30


  URZĄD GMINY NOWA RUDA CZYNNY W GODZINACH:

PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, CZWARTEK - 7.30 - 15.30
WTOREK - 7.30 - 16.30
PIĄTEK - 7.30 - 14.30


KASA URZĘDU
 CODZIENNIE W GODZINACH 8.00-13.00


Numery kont

Gospodarczy Bank Spółdzielczy Radków z/s w Nowej Rudzie
ul. Radkowska 4, 57-402 Nowa Ruda



OPŁATA ZA DOKUMENTY PLANISTYCZNE
PODATKI
OPŁATA SKARBOWA
Rachunek: 73 9536 0001 3001 0006 7351 0001


CZYNSZ
Rachunek: 23 95360001 3001 0006 7351 0028

UWAGA !
GMINA NOWA RUDA INFORMUJE, IŻ WPŁATY Z TYTUŁU OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI NALEŻY DOKONYWAĆ NA INDYWIDUALNY RACHUNEK PRZYPISANY PŁATNIKOWI



WADIUM, PORĘCZENIE, GWARANCJA
Rachunek: 62 95360001 3001 0006 7351 0005



metryczka


Wytworzył: Aneta Witkowska (18 maja 2016)
Opublikował: Aneta Witkowska (18 maja 2016, 00:00:00)

Ostatnia zmiana: Aneta Witkowska (18 listopada 2024, 08:54:52)
Zmieniono: usunięcie informacji - nr ITOŚ.4123.4.2024.MCh z dnia 22.08.2024 r., nr OŚ.4123.6.2024.MCh z dnia 20.09.2024 r.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 645812