W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Komisja Skarg, Wniosków i Petycji

W skład Komisji Skarg, Wniosków i Petycji wchodzą:

1. Ryszard Grześkowiak - Przewodniczący Komisji
2. Kamil Sawicki - członek Komisji
3. Agnieszka Ożóg - członek Komisji
4. Urszula Poźniak - członek Komisji
5. Stanisław Wasłowicz - członek Komisji
6. Marcin Jaliński - członek Komisji
7. Miachał Groń - członek Komisji

 Zasady i tryb działania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji określa Statut Gminy Nowa Ruda
Wytworzył: Sylwia Maciejczyk
Data wytworzenia: 17.12.2018
Opublikował w BIP: Aneta Witkowska
Data opublikowania: 17.12.2018 12:21
Ostatnio zaktualizował: Aneta Witkowska
Data ostatniej aktualizacji: 29.05.2024 07:37
Liczba wyświetleń: 4
Drukuj Zapisz do PDF